Sümeyye

Sümeyye
@Sumeyy_
Ölümün bizi nerede beklediği belli değil, iyisi mi biz onu her yerde bekleyelim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimizi erkenden bilmeye başlamazsak, nasıl baş ederiz bunca dertler, bunca kötülüklerle?
En büyük, en şerefli işimiz doğru dürüst yaşamaktır.
Sayfa 17
İnsan ne olduğunu bilmekte dikkatli olmalı; iyi tarafını da, kötü tarafını da aynı titizlikle ortaya çıkarmalıdır.
Söyle bana Toprak Ana, gerçeği söyle: İnsanlar savaşmadan yaşayamazlar mı?