Sümeyye

Sümeyye
@Sumeyy_
İnsan ne olduğunu bilmekte dikkatli olmalı; iyi tarafını da, kötü tarafını da aynı titizlikle ortaya çıkarmalıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söyle bana Toprak Ana, gerçeği söyle: İnsanlar savaşmadan yaşayamazlar mı?
İyilik, yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir. İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Bu dünyadan insanlar göçüp gider ama yaptıkları iyi şeyler kalır.
Sayfa 67·Kitabı okudu
"Hiç kimse kendi yazgısını bilemez."
Sayfa 49·Kitabı okudu