Çevresindeki dünyanın eriyip kendisinden uzaklaştığı, gökyüzünde bir yıldız gibi tek başına kaldığı andan, bir üşüme ve umutsuzluğun üzerine çullandığı bu andan sıyrılıp çıktı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bundan böyle kendimi öldürüp, kendimi parçalara ayırıp da yıkıntıların ardında bir giz aramaya kalkmayacağım...
Kendi kendime öğretmenlik yapacak, kendi kendimin öğrencisi olacak, kendimi tanımaya, Siddhartha’nın gizini tanıyıp öğrenmeye çalışacağım.”
“Hikmetini ve içyüzünü öğrenmek istediğim şey, Ben’di. Kurtulmak, alt etmek istediğim şey Ben’di. Ama alt edemedim, sadece yanılttım, sadece kaçtım ondan, sadece saklanıp gizlendim...
"Peki Sokrates öyle olsun, senin dediğin gibi olsun. Ama benim anlayamadığım ișin șurası: Niçin insanoğlu bu kadar ölmeyecek gibi seksenini geçiyor da, büsbütün akıl, mantık, fikir kesiliyor da, bütün sırları ayan edecekmiș hale geliyor da, tam mutlu zamanında göçüp gidiyor?
Olur mu öyle șey? Olsun olmasın. Oturup dedikodular, olmamıș șeyler, olup da kimsenin takmadığı hikayeler, düzeltemeyeceğim ișler, daha doğrusu, ne aynada, ne fotoğrafta kendi kendimi göremediğim halde, bașkalarını değil anlamak, görürmüșüm gibi onlara dair sözler söylemek, içim çekmiyor bugün