Bu kitabı iki defa yarım bırakmıştım,sonra sabrettim ve okudum,bana göre ilk sayfaları biraz sıkıcıydı,ortala çok güzeldi son 150 sayfası acayip saçmaydı.Kitabı okumamın ardından 1 sene geçti hala sonu çok saçma geliyor,çok basit bir şekilde yazılmış bir son.Benim ilk okuduğum Josh Malerman kitabı Kafesin filmini izledim o yüzden okumıcam(film ve kitap arasında çok fark olsa da okumam) ne...Yazarın bende şuan 2 kitabı daha var 10TL indiriminde bulduğum için aldım,teftiş ve carol gömülmeden benim hiç bekledim yok kitaplardan.Teftiş hadi carol gömülmeden daha iyi olacağını düşünüyorum.