nişa

nişa
@Summerchild_
Bir yok oluş serzenişi. deniz yıldızları ve ölüm pençeleri.
Left Outside Alone.
Leave a Light On.
25 Temmuz 2008
357 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce Üstüme öyle bir hüzün çöktü ki Altında bir çiçek gibi ezildim. Onun için de bu masmavi dünyada Ne kokum kaldı ne de rengim Ben bir defterin iki sayfası arasında değil, Milyonlarca insanın arasında kurutulmuş bir çiçeğim.
Summer Child.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Topla gül goncalarını toplayabilirken, Zaman akıp gidiyor; Aynı çiçek sana bugün gülümserken, Yarın solup gidiyor.
Edebiyat
Herkesin gidebileceği bir yeri olmalı, çünkü öyle bir an olur ki insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir.
Alıntı
Elbette ağlamayacaksın Çünkü sonsuzluklar Sonsuz sevenler içindir. Çünkü ölüm Sevmeyi ve ölmeyi bilenler içindir
Şiir
Dünyaya gelişini herhalde annesi dışında kimse fark etmemiştir. Yaşamı sırasında da çok az kişi fark etmiştir onun varlığını ama onun dünyadan göçüp gittiğini de (çok olasıdır) kimse fark etmeyecektir, kimse sormayacaktır onun nerde olduğunu, öldüğü için kimse üzülmeyecektir.
Edebiyat