Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce
Üstüme öyle bir hüzün çöktü ki
Altında bir çiçek gibi ezildim.
Onun için de bu masmavi dünyada
Ne kokum kaldı ne de rengim
Ben bir defterin iki sayfası arasında değil,
Milyonlarca insanın arasında kurutulmuş bir çiçeğim.
Dünyaya gelişini herhalde annesi dışında kimse fark etmemiştir. Yaşamı sırasında da çok az kişi fark etmiştir onun varlığını ama onun dünyadan göçüp gittiğini de (çok olasıdır) kimse fark etmeyecektir, kimse sormayacaktır onun nerde olduğunu, öldüğü için kimse üzülmeyecektir.