Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman,bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da ,canım her istediğinde onu telefonla arayıp konusabilseydim diyorsanız ,o kitap bence gerçekten iyidir.
Gerçekten o kadar övüldü o kadar övüldüki çok heyecanla okumayı bekledim ve nitekim okudum da övüldüğü kadar var mıydı? Bence yokmuş çok üzüldüm. Kitaba gelir isek ;
İlk on sayfaya şöyle insanın zaman veresi geliyor hani giriştir tamam ha başladı ha başlayacak,yok ! Tamam biraz daha okuyum geldim yüze hala yok yazar neyi hedeflemiş ne demek istemiş verdiği mesaj ne anlayamadan kitap bitti zaten . Kitap tamamen on altı yaşında bir ergenin bütün içsel düşüncelerini -zırvalamalarını..-anlatıyor . Sürekli sivilcesini sıkan arkadaş,tras makinesini temizlemeyen arkadaş .....
Zamanını boşa harcamak isteyen var ise buyursun okusun zamanının kıymetini bilen varsa okumaya değer nice kitaplar var onları okusun derim ,bol bol anlamlı okumalar dilerim efenim :)