Beğendim fakat yazarın diğer kitaplarındaki gibi kurgusu geçmiş bir hikaye ile yaşanan bir olaylari birleştirip sonunda mutlu son .Bu nedenle pekde heyecansiz okudum.
Her cümlesi mi anlatır gerçekleri? Altını çizerek okuduğum ve bir daha okuyacağım dedirten kitap...İçinde öyle saçma aşk cümleleri pembe yalanlar yok bizlerin hergün yaptığı anlamsız yaşantılari anlatması ve fark ettirdiği için sonsuz teşekkürler