Nisa Aydın

Nisa Aydın
@Sunhee
Kendinizi sevin :)
Demem o ki, kimseye gereğinden fazla anlam yüklemeyin. Unutulmayacak anı, silinmeyecek insan yok. Kimse için kendinizden ödün vermeyin. Vazgeçilmez olan sizsiniz bir başkası değil, önce kendinize değer verin kişiler gelip geçicidir, siz hep kendinizle berabersiniz.
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Birkaç gün evvel yüzüm gülüyordu? Sanki her şey de benimle beraber gülüyordu! Bugün gönlüm ağrıyor? Sanki her şey de gönlümle beraber ağlıyor!
Edebiyat
Her şeyi duyuyoruz, hiçbir şeyi bilemiyoruz Olric.
Edebiyat
Keşke sen ben olsan; seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. Keşke ben sen olsam; bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam. Özdemir Asaf
Edebiyat
-Biliyor musun Olric? -Neyi efendimiz? -Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. -Neden efendimiz? -Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim?
Edebiyat