O kadar güzel kitaptı ki diyebileceğim tek şey alın ve okuyun. Acayip sürükleyici ve gizemiyle kendini sıkmadan okuttturan bir kitaptı. Sonuna geldiğinizde "NEEEE!!"diyerek şoka uğrayabilirsiniz sadece. Reading slump'tan çıkmanızı sağlayacağını düşünüyorum. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap Cook kalın olduğu için başlamakta kararsız kalmıştım fakat bi cesaretle başladım ve iyiki başlamışım. Eğer okumak istiyorsanız ve korkuyorsanız korkmadan hemen başlayin derim. Kalemi surukleyiciydi yazarın. İlk başları zaten direkt olaya giriyo ve çok heyecanlı başlıyor. Fakat ortalarına doğru biraz sıkıldım. Ana karakterin ve yan karakterlerin düşünceleri ve bu doğrultuda yaptıkları çok açıklayıcı bir şekilde anlatılıyor ve sayfalarca sürdüğü için bazen sıkıcı olabiliyor. Ama sonlarına doğruda olaylar hızlanıyor ve çok güzel tamamlanıyor kitap. Ben çok severek okudum, tavsiye ederim. Sizlerde çok seversiniz umarim
Kitap çok güzeldi. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Dili yalın ve anlaşılırdı o yüzden 12 yas ustu okurların okuyup anlayabilecegini düşünüyorum. Kitap hikaye tarzındaki kısa kısa ve öğüt verisi niteliklikteydi bu çok hoşuma gitti. Yazarın başka kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy