Bir insan yalnız qaldığında düşünceleri o qeder gürültülü olur ki o an sadece özünün farkında olduğu bir dünyada olur ve sadece özünü sorğular- hansı addımlar anlamlıydı, hansı çabalar boşunaydı?
Çalış möhkem ol dedi, hamı seni bu cür tanısın Bir gün onu ağlayan gördüm neye göre mene dediyinin eksini edirsen sordum Gözünün yaşını sildi, emel etmek meslehet vermekden daha çetindir dedi
Eger men Tanrı ile görüşe bilseydim deyerdim ki sene yaxşı baxsın Senin kimi mehriban bir ananı bize verdiyine göre O' na teşekkür etmek isteyerdim Herden düşünürem ki sen göylere getmemisen bir gün geri geleceksen