İşgal edilmiş hiç bir zihnin,Tanrısı yoktur.
Her yoksul,bir başka yoksul doğurarak sefalete yeni bir rehin verdiği andan itibaren suçlu olur.
Din,köleler içindir.Onlara,yaşamın veremediği teselliyi verir.
OsteoSapiens
Birkaç yıl önce bir kadın dergisinde evli bir kadının şu sözlerini okumuştum: "Kocamla aşka yapmaktan, daha doğrusu beni alması için kendimi ona bırakmaktan bıktım. Tek düşündüğü şey orgazmı!" Hissettiği şeyi dile getirmek için çok sert ve anlamlı bir ifade kullanmıştı: "İhtiyaçlarını bende giderdiğini düşünüyorum." Mastürbasyonal cinsellik dediğim şey bu: Ötekinde ya da öteki vasıtasıyla ihtiyaçlarını gidermek. Bu herkesin başına gelebilir, bundan zevk bile alınabilir (zevk vermek de buna dahil), ama sonuçta "ötekinde ihtiyaçlarını gidermek" aşk yapmakla aynı şey değildir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçekten de, biriyle birlikte yaşayıp bekârlığı hayal eden kişilerden daha fazla sayıda biriyle birlikte yaşamayı hayal eden bekâr tanıyorum. Herkes birlikte yaşamanın, iki taraf da birbirini sevdiğinde, kimi zaman olabildiğince güç olsa da yalnız yaşamaktan iyi olduğunu bilir: Çünkü neredeyse her zaman daha fazla hazdır, hem daha fazla şefkat hem daha fazla erotizmdir, daha fazla sevgi ve neşe, daha fazla uysallık ve sevinç, daha fazla güven, paylaşım, etkileşim, mahremiyet, kösnüllük, hakikattir... "Çift, tüm risklerle savaşır,” diye yazar René Char. Ama birlikte yaşamanın hoş ve çok şey isteyen risklerini üstlenmeyi reddetmek bana daha büyük bir risk olacakmış gibi görünüyor.