Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Edith piaf' ı ilk kez gençlik yıllarıda TRT radyo Tiyatrosu'nda duydum. "Simone Bertaut" şöyle diyordu" ablam Edith Piaf'ı anlatıyorum. Çok ilgimi çekmişti. Sonrasında kitabını okudum. Daha da ilginç bir yaşam öyküsü olduğunu düşündüm. Yine tv.
de belgesel de izledim. Son olarak da filmini izledim. Gerçek hayatlardan yola çıkıılan kitaplar bana dah cazip geliyor...
Üstün Dökmen'i çok severek okudum. Ilk okuduğum kitabı "küçük şeyler" idi. Sonra "ladesçi'yi" okudum. Onu okumaktan ve dinlemekten büyük keyif alıyorum. Hocam "hocam" deyişinize bayılıyorum...