SUSKUN

SUSKUN
@Suskun2763
1907
"Anlatılsaydı değeri kalmazdı ki. Bu nedenle anlatılamazdı."
Reklam
Kim bilir, belki de yollarımız yeniden kesişir.
Uykusuz geçen gecelerin düşünceleri inatçı olur.
“Hiçbir şeye şaşırma, hakikatin de insanların da iki yüzü vardır.”
"Ne mutlu dünyaya hiç gelmemiş olana."