Yüreğime, bedenime, tuhaf bir ağırlık çökmüştü; bacaklarım tutmaz olmuştu. Tüm dünyanın ağırlığından daha ağır bir duyguydu bu; toprağın üstünde duracağıma altında bir yerlerde gömülüydüm sanki.
Kafamın içinde bir soru, durup dinlenmeksizin dönüyordu: "Nasıl bir kadın bu ? Benimle görüşmeyi reddetmesi, benden üstün olduğunu mu gösteriyor ? Ama Başkan'a af dilekçesi yazmayı da reddetmiş. Bu onun devlet başkanından da üstün olduğu anlamına mı geliyor ?