Ben burda zaten yeniyim, üstelik takip ettiğim kişiler ve takipçilerim de çok az,
hemen hepsi de KADIN.
Önüme düşen bir alıntıyı beğendiğimde ve o alıntıyla ilgili yorum yazdığımda o kişiye asılmış ve yeşil ışık yakmış oluyormuşum.🤦🏻♀️
Eğer ki sizler de öyle düşünuyorsanız o da sizin sorununuz, benim değil.🙂
Ben bir kitap alıntısını beğenemeyeceksem ve o konu hakkında yorum yapamayacaksam ne diye burda varım?🤔
Üstelikte benim mesaj kutum zaten kapalı.
Ayrıca da yazdıklarım, alıntılarım kimseye herhangi bir mesaj içerikli değil, kimsenin üzerine alınmasına da gerek yok.🙂
Sadece ama sadece kafamı dağıtıyorum burada.
Arada sırada okuyabildiğim 100 sayfadan en beğendiklerimi yazıyorum.
Sadece Bu, Bundan ibaret, Bu kadar...
👉Sadece bu kadar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İncinme değil bu
Öfke değil
Ah! değil.
Ötesi... çok ötesi.
Tam bir yürek çöküntüsü
Ruhun taşa dönmesi
Aklın büyük yalnızlığı.
İnsana olan inancını yitirme!