“Tarih,ibret ve ders almak için incelenir ve okunur.Bunu yapmaktan aciz bulunan insan,kendisinin siyasi bir lider olduğunu hiçbir zaman aklına getirmemelidir..Böyle bir kimse kendini beğenmiş adi bir şeytandır..”
“Yapay zekanın kadın, uzman karakterinde erkek olduğu bir yapay zeka filmi görürseniz, bilin ki konu büyük ihtimalle Sibernetik değil feminizim..Zira ne diye yapay zekanın cinsiyeti yada cinsel kimliği olsun ki? Cinsiyet çok hücreli organik varlıklara ait bir özellik..Organik olmayan Sibernetik bir varlığın cinsiyetle ne işi olur?