“Ama gözyaşı da şart..Othello ne demiş hatırlamıyor musunuz?
“Her fırtınadan sonra ortalık olacaksa böyle süt liman,varsın essin rüzgarlar ölüleri kaldırıncaya kadar..”
“Doğumunuzdan önceki zamanı düşünün..Var olmadığınız dönemi..Annenizin karnında geçirdiğiniz haftaları,hatta anne-babanız için sadece bir ihtimal olduğunuz gebelik öncesi zamanı değil sadece,dünyaya gelmeden önceki trilyonlarca yılı...Doğumumuzdan önceki bin yıl boyunca var olmamakla ilgili endişemiz yoktur...Niye biri var olmadığı tüm o zamanı önemsesin ki? Fakat bu doğruysa, o zaman ölümden sonra var olmayacağımız tüm o sonsuz zamanı neden bu kadar çok düşünüyoruz ki? Düşünme şekillerimiz asimetriktir..Nedense Doğumdan önceki dönemle ilgili değil de,ölümden sonraki dönemle ilgili endişelenmeye yatkınız..Epikuros bunun bir hata olduğunu düşünüyordu..Bunu gördüğünüzde ise ölümünüzden sonraki zamanı,doğumunuzdan önceki zamanla aynı şekilde düşünmeye başlarsınız..O zaman ölümde büyük bir endişe olmaktan çıkar..”