Suzan gündüz

Suzan gündüz
@Suzi0717
emekli
ilköğretim
istanbul
Tokat
500 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı

Suzan gündüz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.··
1 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2019 21:32
·
2019 41. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·304 syf.··
2019 54. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2019 21:29
#okudumbitti #vefaenver #neysekiçocukyaptım #304sayfa İyi geceler canlar Son derece eğlenerek okuduğum serinin son kitabıda bitti Kitabı okurken içimden geçen bazı duyguları not aldım mesela dedim ki aşk söz konusu olduğunda insan birtek kendine dürüst oluyor yada tam tersi en çok kendine yalan söylüyor. Bir başka nottta ise of ya insan bazen sadece saniyelerde bile hayatı ıskalayabiliyor. Hani derler ya zıt kutuplar birbirini çeker diye. Buna hep inanmışımdır. Gereksiz inadın insanı nerelere götürebileceğine tanık olmak, zıtlıklarıyla sevebilmenin güzelliği ve en önemlisi belkide bir insanı değiştirmeye çabalamanın ne kadar aptalca ve gereksiz olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Hani zaten biliyordum ama hatırlamak iyi oldu. Kendin olmak, samimi olmak, içten olmak. Aşk için yada herhangi bir konuda karşımızdaki insan bizi sevsin diye nasılda gereksiz kasıyoruz kendimizi kime zaman. Oysa olduğun gibi kabul görmek, sevilmek o kadar değerli ve paha biçilmez ki Kitaptaki iç seslere bayıldım. Karşınızdakine söyleyemediğimiz ama içimizden geçen ve kendimizi bulacağımız o iç sesler.. Eğlenceli ve bir o kadar samimi. Boş bir grur uğruna kaybettiklerimiz. En çok konuşabilmemiz gereken kişinin gururumuz yüzünden bir yabancıya dönüşmesi. İçimizde patlayan ama asla söyleyemediğimiz cümleler. Belki edebi değer taşımıyor ama bana ilişkiler ve dostluk konularında çok şey kattı diyebilirim. Zaman zaman kahkaha attığımı düşünecek olursak edebi değer kaygısı olmayan, hem eğlenip hemde dinlenmek isteyenler için okunabilir diyor tek alıntıyla sonlandırıyorum yorumumu iyi geceler dostlar kitapla kalın emiii Tam olmalıydı duygular, tam olmalıydı düşünceler. Şüphelerle gölgelendimi, mesafelerle sınandımı, hayal kırıklığıyla yıkandımı hiçbir şey aynı olmazdı....
Neyse Ki Çocuk YaptımVefa Enver · Ephesus Yayınları · 201360 okunma
Puan vermedi·574 syf.··
2019 53. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2019 21:26
#okudumbitti #kitaphırsızı #markuszusak #574sayfa Selam kitap canlar. Nasıl ifade edeceğimi bu kitabı nasıl yorumlayacağım inanın hiç bilmiyorum. Daha ilk sayfadan itibaren beni içine hapseden bir kitap oldu. Şöyle diyordu daha ilk sayfada İŞTE KÜÇÜK BİR GERÇEK ÖLECEKSİNİZ Yazarın kalemiyle ilk kez tanıştım. O KADAR güzel bir anlatım dili var ki etkilenmemek, büyülenmemek imkansız. Bakınız "özsaygısı ayakbileklerinin etrafına toplanmıştı" Ve yine bakızın "kırık bir bacak, kesinlikle kutlanacak bişeydi" Kelimelerin dansı diyebileceğimiz bir eser. Kesinlikle kitap severlerin okuması gereken, o lezzete şahit olmaları gereken bir eser. Anlatıcıdan son bir not: insanlar benim lanetim Kitapla kalın
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Yayınları · 202114,5bin okunma
Puan vermedi·575 syf.··
2019 33. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2019 21:23
#okudumbitti #fatihmuratarsal #nefrettensonra #senisevmekistemedim #575sayfa #532sayfa Selam canlar. İkili bir serinin daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Yazarın ilk okuduğum kitabı. Başka bir kitabını okur muyum? Hiç emin değilim. Kalemi akıcı hikayesi güzel yeşilçam filmlerini aratmayan kitapların özeti tek cünle ile ifade etmek gerekirse şöyle : en büyük aşklar nefretle başlar. Her iki hikayede de çok büyük nefretle başlayan ve zamanla aşka dönüşen ilişkiler anlatılıyor. Fi pi çi serisini okuyupta sevmeyenler yine bunlardan da uzak dursun derim Benim zamanım boldu okudum. Pişman mıyım? Değilim. Çünkü bu ara ağır kitapları okumak onlara haksızlık gibi geliyor. Bir süre daha aşkla ilgili kitaplara devam edicem sanırım. Kitapla ve sevgiyle kalmanız dileğiyle
Seni Sevmek İstemedimFatih Murat Arsal · Ephesus Yayınları · 20151,195 okunma