Bülent Somay'ın da önsözde belirttiği gibi aforizma, tez ya da deneme olarak okunabilecek bir kitap. Nasıl bir okumayı tercih edersek edelim, alt yapı isteyen bir kitap olduğunu düşünüyorum. Benim gibi, kitapta bahsedilen sinema, kitap ve şiirlere yabancıysanız, okuma zorlayıcı olabiliyor. Buna rağmen her yazının genel çerçevesini oluşturabiliyorsunuz.
Cevap vermekten ziyade soru soran, sorduran yapısıyla zihnimiz tetikte her an.
Okumalarınıza yeni bir dil eklemek, ufkunuzu genişletmek isterseniz okuyun muhakkak. Acımasız eleştiri-empati dengesinin, incelikle kurulduğu derya-deniz bir kitap.
Bilinçaltının bizleri ince ince yönettiğine dair çok da anlamlı tespitler var.
Kıskançlık - haset, kadın - erkek, gerçeklik - hakikat , arzu ve nesnesi, aşk, cinsellik-hayat üzerine bakışı başka yöne çevirebilecek yeni pencereler açması takdire değer.
Bir Şeyler EksikBülent Somay · Metis Yayıncılık · 2007770 okunma