Ama insan dediğin, ister sefalet ve dehşet içinde, isterse zenginlik ve mutluluk içinde yaşasın bir gün ölmeye yazgılıdır. Oysa sanat eserleri böyle değildir. Bir sanat eseri insanın evrene bıraktığı izi temsil eder!
dile getirdiğinde uçup gidiyor ama yazıya döktüğünde gülünç görünüyor.
Bu yüzden,
sözcükler yok,
sesler yok.
Söylenecek bir şey yok, sessizlik.
Susmak ihanet değil, ona sadık kalmak, çığırtkan bir şiirselliğin ardına saklanmaktan çok daha sadık...