Yahut da, bizim millet acıya alışmış. Biz hepimiz bahtsızlığa
o kadar alışmışız ki, sevinç anormal geliyor. Bilmez misiniz, bizde
yüksek sesle gülmek ayıpların başında sayılır. Hele çocuklar için.
Sonra hocalar bize cennetin sevinçleri yerine durmadan cehennemin işkencelerini belki de bu sebeple anlatırlar..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir küçücük kurşun kalemle şuncacık bir kağıt parçasının olmaması, "fikir" denilen insan varlığındaki en üstün kudreti sulandırıp dağıtmakta, hiçbir işe yaramaz hale getirmekteydi.
Kitap okumayı sevmeyen bir insanın seveceğine katiyen inanmıyorum zaten.
Çünkü içinde duygu olan bir seyleri sevmeyen biri , insanıda düzgün bir sekilde sevmez.
Dikkat et figürler dokuzdur,
Onlarsız söz etmek tamamen güçtür.
Sonra yanlarında çeker dikkatimi,
İzah olunamayan,duran bir sıfır.
Yuvarlak tam bir daire gibi çizilir,
Böylece o,sonradan anlaşılır.