Bazen diyorum ki bizim kafamıza neden böyle ıvır zıvır şeylerle dolduruyorlar? Sonra hemen buluyorum cevabı : Sürekli bunlarla meşgul olan bir genç, şunları düşünemez: ulan bizi kim yönetiyor, nasıl yönetiyor, sömürülüyor muyuz, işler yolunda mı, dünyadaki itibarımız nedir, kimliğimizi ve kültürümüzü koruyabiliyor muyuz, emperyalizm nedir, modernizm nedir, cağdaş yaşıyoruz derken yozlaşıyor muyuz vesaire...