Seda Başak

......yolun birazını katetmiş olmak yolunu şaşırmış olmak değildir....
Sayfa 185·Kitabı okudu
Reklam
Kendisi bu gezegende henüz bir kaç yıl yaşamıştı. Ama insanlığın tarihinin onun kendi tarihi anlamına da geleceği düşünülürse, aslında binlerce yıl yaşındaydı.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Kendisi sıradan bir insandı o kadar. Ama tarihini bilen bir insan, daha az sıradan bir insan olurdu.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Ancak böylelikle insan olunur. İnsan ancak böylece çıplak bir maymun olmaktan kurtulabilir.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Günümüzde bile koskoca devletlerin barış, sevgi, yoksullara yiyecek ve devlet düşmanlarına af gibi son derece basit istekleri karşılayamadığını görüyoruz.
Sayfa 179·Kitabı okudu
Reklam