Seda Başak

Reklam
Epikuros,gayet basit bir şekilde, "ölüm bizi ilgilendirmez, " diyordu. "Biz varolduğumuz sürece, ölüm yoktur;ölüm olunca da, biz artık yokuz. " Bu anlamda kimse kendi ölümünden acı çekemez.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Reklam