Seda Başak

Dünya nın acılarına rağmen....
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ağzına kadar duygu dolu bir küp gibidir insan. Sevdikçe, sevildikçe kabına sığmaz, rengarenk, pırıl pırıl olur, yedi dağın çiçeğinin kokusu yayılır etrafa, ılgın ılgın akar duygular.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Her insan okunacak bir kitap gibidir..
Sayfa 143·Kitabı okudu
İnanç ve şüphe geceyle gündüz gibidir, birbirlerinden ayrılmazlar. Bir yandan bana inanmak, güvenmek isterken, bir yandan içindeki şüphelerden kurtulamıyor.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Bu baharlar da tıpkı kar gibi her zaman yaşamı çağrıştırıyor bana. Yaşamı ve ölümü, çünkü yaşamın olduğu heryerde ölüm de var.
Sayfa 136·Kitabı okudu