Seda Başak

Biz istesek de istemesek de acı bu dünyada hep var.... Ve varolmaya devam edecek... Bunu ne siz durdurabilirsiniz, ne de ben...
Sayfa 129·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir şeyi zorlama, hayatın akmasına izin ver!
Kendimiz mutlu olursak, herkes olur..
Sonra da güldüm...
Aslında hiçbir şey yasadışı değildi. Çünkü artık yasa diye bir şey yoktu.