Seda Başak

Güç, çok güçlü bir mıknatıstır ve güce tapanları kendine çeker...
Sayfa 128·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhmalden Yangında kül olmak mı adalet?
Bu dünyada adalet denen şeyin olmadığını hergün birkez daha görmek....
Sayfa 128·Kitabı okudu
Dünyada adalet diye bir şey yok.... bunu biliyorum. Herşey gibi acı da eşit dağıtılmamış dünyaya. Tanrı benim için öldü. Benim dualarımı duyduğu halde onları önemsemedi.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Güçlü olunca insanın canı yanmaz mı Ala?
Sayfa 124·Kitabı okudu
Keskin sirke küpüne zarar..
...... İnsanlar mutlaka bir şekilde intikamını almalı.... Kötülük başka türlü unutulmaz. ....... İntikam kötülüğü unutturmaz. ....... Yaptıkları kar mı kalsın yanlarına? Her suçun bir cezası olmalı. ........ Kin ve öfke çok Keskin duygulardır. İnsanın hem içini çok acıtır, hem de enerjisini yer. Buraya yatırılan enerji tam bir israftır. Keşke insanlar bu enerjiyi başka türlü kullanabilseler.
Sayfa 120·Kitabı okudu