Dünyada adalet diye bir şey yok.... bunu biliyorum. Herşey gibi acı da eşit dağıtılmamış dünyaya. Tanrı benim için öldü. Benim dualarımı duyduğu halde onları önemsemedi.
...... İnsanlar mutlaka bir şekilde intikamını almalı.... Kötülük başka türlü unutulmaz.
....... İntikam kötülüğü unutturmaz.
....... Yaptıkları kar mı kalsın yanlarına? Her suçun bir cezası olmalı.
........ Kin ve öfke çok Keskin duygulardır. İnsanın hem içini çok acıtır, hem de enerjisini yer. Buraya yatırılan enerji tam bir israftır. Keşke insanlar bu enerjiyi başka türlü kullanabilseler.