Ancak yangının ortasındayken, yangın hakkında konuşmak çok da mümkün değildir. Yangın mahallinden uzaklaştıktan sonra geri dönüp oraya bakabilir ve orada yaşananlar
hakkında konuşmaya başlayabilirsiniz.
Sorgulamaktan çekinmeyin. Kendinizle yüzleşeceğiniz hiçbir şeyden korkmayın. Ne olursa olsun, algınızın parçalanmasından
daha büyük bir zarar vermeyecektir size. Başkasının etkisi altında olmak,yönlendirilmek ve manipüle edilmekten daha ağır bir psikolojik işkence yaşamazsınız.
Tabii ki insan zaman zaman yalnızlığı bilinçli olarak tercih edebilir, tercihli yalnızlığın içinde kendini daha huzurlu, mutlu ve üretken hissedebilir.