"Gecenin yarısı; bir kitabın orta yerinden başlamak gibiydi, seninle birlikte olmak. Başını anlamadan sona yaklaşmak.Sonunu okuyamadan uyuyakalmak ve uyandığında kaldığın sayfayı karıştırmak.. İşte böyle bir şeydi seni yaşamak..
Yarım yamalak..!" Can Yücel