... Namussuzluk, namussuzları kullanmakta değil, kullanıp dururken onlara alışmakta... Namussuzluğun içine iyice yerleşip rahatlamakta... Benim ileride sahiden namussuz olmamı istemiyorlarsa, yanımdan ayrılmasınlar. Çizgiyi yanlış çizersem eteğimi çeksinler, dinlemezsem enseme vurup yüzümün üstüne yere sersinler. Çiğnesinler. İnsan arada bir dost sillesi yemezse sapıtır. Şunlara neden yıldıklarını soruver bakalım, yiğitlik böyle mi, sor!"