Kelebeğin Ömrü

Kelebeğin Ömrü
Kelebek misali...
Ziraat Mühendisi
Lisans
Kahramanmaraş, 26 Ekim
530 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Puan vermedi·160 syf.··
2017 28. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2017 17:52
Her ne kadar ateist bir gencin hayatını ele alsada, günümüzde iman etmiş olan ya da öyle gözüken bizleri de zaman zaman şüpheye düşürecek düşüncelerin, soruların yanıtının bulunduğu bir kitap. Ateist olsun imanlı olsun, herkesin okuması gereken yaşanmış bir hikaye. Geneli karşılıklı konuşma, soru cevap şeklinde ilerliyen kitap akıcı ve açık dile sahip. Genclere ders niteliğinde olan bi kitap aynı zaman da eğitmenlerimizin de gözatıp bir eğitmen nasıl olur, öğrencilerini nasıl kazanabilirimin yolunu da gösteriyor. Bedüizaman Said Nursi hz. lerinin de ümmeti muhammede bırakmış olduğu eserlerinin de ne derece önemli olduğu, hayatımıza soktuğumuz takdirde dünyamıza ve ahiretimize katacağı kazancları görmemizi sağlıyor. Lafın özü her insanın imanını şüphe düşürecek olan beynimizi kemiren o soruların büyük ve önemli bi kısmının cevabını burada buluyoruz..
Düzceli MehmetHalit Ertuğrul · Nesil Yayınları · 20176,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaptıklarınızı Allah için yapmıyorsanız, boşuna yorulmayın.." Âbdulkadir Geylâni (k.s.)
"Benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır, beğendiklerim ise büsbütün az. Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor. İnsanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum."
“Kalp ruha der ki: Ben severim, aşık olurum; ama acısını nedense hep sen çekersin. Ruh da cevap verir: Sen yeter ki sev!” Şems-i Tebrizi
Anne... Ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem...