"Hold onto my hands, I feel I'm sinking, sinking without u
And to my mind, everything's stinking, stinking without u......."
youtu.be/RUmdWdEgHgk?si=...
🖤
Dört başı dikili, kusursuz şiirler yazanlardan yana değilim. Yanılmayan ozanı iyi ozan bellemiyorum. Bir şiiri herzeden, saçmadan, düttürülükten ayıran fark son direncine kadar gerilemeli, zorlanmalı, kıl kadar olmalı bu fark. Emek verilmiş, özden bir saçma yazanı, o tekdüze mırıltıları yazandan daha çok ozan sayarım.
Ozan bu iteleyici kuşkuyu hep duymalı içinde; acaba bir yeri mi eksikti kuşkusunun. Yanılabilmeyi övüyorum.
Sayfa 82 - Pazar Postası, 22 Eylül 1957·Kitabı okudu