Osmanlı Devleti'nin kuruluş aşamasını, kuruluş aşamasında yaşanan zorlukları anlatan bir eser yazılmış. Eserin dili gayet akıcı. Kitabı okurken yaşanan olayları adım adım aklınıza yerleştiriyorsunuz. Yani yaşanan her olayı hayalinizde canlandırmak çok kolay. Tarihi olay ve şahısları sıkılmadan okumak ve öğrenmek istiyorsanız bu kitabı mutlaka okumalısınız. Ben tarihi kitap okumayı seven biri olarak kitabı çok sevdim.
Genel anlamda faydalı ve güzel bir kitap. Başta aileler ve
öğretmenlerin okumasını tavsiye ederim. Aslında genel olarak bilinen durumları güzel bir şekilde özetlenmiş diyebilirim. Aralarda hiç duymadığım ve okumadığım bilgilere denk gelmek güzeldi. Söğüt’teki Çınar