Bugüne kadar birçok kitap okudum. Hepsinden az ya da çok bir şeyler öğrendim.
Bu kitabı okurken önyargılı olmamak için kitabın yarısından fazlasını okudum. Ama bu kitaptan zerre zevk almadım. Kendinize bir şeyler katmak isterseniz başka kitaplar önerebilirim. Ama bu kitap onlardan biri değil.