1. Kitabın gayet rahat okunabilen, insanda okuma isteği uyandıran bir şekilde yazıldığını düşünüyorum. Okurken hiç sıkılmadım diyebilirim.
2. Yazarın kendi inancına yönelik düşünceleri kitapta çok net bir şekilde hissediliyor. Farklı bir düşünce yapısına sahip.
3. Kitabın konusunu sevmedim. Hatta kızdığım yerlerde oldu. Bizim toplum olarak değerlerimizi yansıtan bir kitap olmadığını düşünüyorum. 43 yaşında bir insanın liseli bir kıza aşık olması, bu durumun bir kitap kurgusu olması durumunda dahi çok itici geldi.
Özetle
Gayet akıcı, edebi olarak iyi bir kitap ama içerik olarak çok sevemedim.
Kitabın bana verdiği katkı: 2/10
Hüseyin Nihâl AtsızSöğüt’teki Çınar