"Ben büyük laflar etmesini beceremem Sayın savcım" dedi Behzat Ç. Ama seneler içinde öğrendiğim bir şey var. O da şu. Başkalarının işlediği suçlar bizim masumiyetimize kanıtlamaz . Ben de buna inanırım. Katil,Hırsız, Polis, Savcı fark etmez aynı Çarkın içindeyiz. Bugün Çarkın bu tarafındaysak yarın öbür tarafında olmayacağımızın garantisi yok. Aynı bokun içindeyiz. Çünkü o bokun içinden ellerini kirletmeden kimseyi çekip çıkaramazsın.