Kelimeler yetmiyor sadece susuyorum düşünüyorum ama nafile gitmek istiyorum nereye onu da bilmiyorum. Sessiz sedasız gitmek kimsenin olmadığı kaygının başarısızlığın kaybetmenin hayal kırıklığının olmadığı bir yer bilemem mümkün mü?
Bildiğim tek şey herşeyin daha berbat gidecek olması