Nerede, hangi tarihte, hangi ülkede, bir yakışıklı, bir yüzü güzel, suratından insanlık akan, gözleri sevgiyle bakan, duruşuyla insanda güven sağlayan diktatör görülmüştür ki?
İyi ama bütün bunlardan sonra ne olacak? Bunun özellikle böyle bir sonuç vereceğini bile bile niçin gidiyordum?
Dün akşamdan beri belki de yüzüncü kezdir soruyordu bu soruyu kendine, ama yine de gidiyordu...