-Psikolojimi bozmayacak, beni gama kedere sürüklemeyecek
-Bana yabancı olduğum ama tanıyınca çok ilgimi çekecek bir dünyanın kapısını aralayacak
-Paragrafın sonunu okurken başını unutmayacağım
-Kapağını kapattığımda vay bee diyeceğim
-Her bir ayrıntısı zihnimde canlanacak, hafızama kazınacak
-Gördüğüm herkese anlatmak isteyeceğim
- Ufkumu iki katına çıkaracak, görmediğimi görebilme yetisi kazandıracak
-Kitabı bitirdiğimde hakkında ne yorumlar yapılmış diye uzun süre ekşi sözlük okutacak
……..
Nice güzel olmayanlar vardır ki birtakım güzel duygularla hislendikleri, yüce düşünceler düşündükleri zaman hoş ve güzel olurlar. Tavırlarına o anda düşündükleri ve hissettikleri şeylerin büyüklüğünün şanı ve heybeti yansır.