📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onu görene kadar tutmuştum içimde bu kırgınlığı oysa. Başka kime kırılacaktım ki ama? İnsan en
sevdiğine kırılmaz mıydı? Benim ondan başka en
sevdiğim kimdi ki?
"Cezası bu çünkü . " dedi babası yine en net şekilde. "Son ana kadar kelebeğin güzelliğine doymak istedi. onu kendine istedi. Tabiatını hiçesaydı . Sırf onu daha çok izlemek için kelebeğin özgürce uçması
na dahi izin vermedi. Gözünün önünden ayırmadı . Şimdi kelebek gözlerinin önünde ölüyor, onun cezası ise bunu izlemek...."