bs

artık hayatta yalnız ilerlemek zorundayım. Peki bunu yapmayı gerçekten istiyor muyum?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Reklam
Ben yaşlı bir yalnız kurdum. Düşünen kimse yok beni. İntikam almak için ben de kimseyi düşünmüyorum.
Sayfa 57·Kitabı okudu
"Yalnızlıktan şikayet etmek iyiye işaret değildir, ben hayatımda sadece kalabalıktan şikayet ettim."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Yalnız gezen adam hiçbir zaman yalnız değildir. Rüyaları çok kalabalık olur.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam