Ttt

Ttt
@Tbesiktask
"En ağır yük, artık taşımak istemediğin anılardır."
Hayatımın en dolu,en manalı zannettiğim bir devresi birdenbire boşalmış, bütün manasını kaybetmişti.
Reklam
Tamamen yalnızım... Ama berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım...
“Bitmiyor, sadece bazen belki güneşli bir günde veya kalabalık bir gecede geçtiğini sanıyorsun ama geçmiyor esasında. Alışıyorsun zamanla. Asla bitmiyor.” 
“Hayat ancak bir kere oynanan bir kumardır, ben onu kaybettim. İkinci defa ise oynayamam.”
Bir çıkmazın içindeyim,ama bu çıkmazdan kurtulacağım.
Reklam