"Özgürlük", Siz olmayan her şeye karşı sizde öfke uyandırır;"egoizm" ise, kendinizden memnun olmanızı, kendinizden zevk almanızı sağlar. "Özgürlük" bir özlem, romantik bir yakınma, Hristiyanlığın telkin ettiği bir öte dünya ve gelecek umududur ve öyle de kalacaktır;"Kendi-olma" ise, özgürlüğünüzü kısıtlayan unsurların sizi engelleyecek kadarını kendiliğinden ortadan kaldıran bir gerçekliktir.