İnsan çocukken kendini herşeyin merkezi olarak görür.Başkarı mı?Onlar sadece bizim konuşacak birini bulmamız için yaratılmış hayaletlerden ibarettir.Ama,büyüyünce dünyadaki gerçek yerini,gerçek büyüklüğünü, biçimini alıyorsun.Senden başkalarına doğru başkalarından sana doğru birtakım münasebetler kuruluyor Daha kötü,bir bakıma çok daha iyi bir durum bu.