Ocakbaşında oturmuş
düşünüyorum, nasıl olacak dünya,
sonsuz bir kış gelecek
göremeyeceğim baharı bir daha.
Çünkü hiç görmediğim
daha çok şey var
yeşiller başka başkadır
her ormanda her bahar
Ocakbaşında oturmuş
düşünüyorum eski insanları
ve hiç göremeyeceğim bir dünyayı
görecek olanları.
Fakat her oturup düşündüğümde
o eski zamanları
geri dönen ayak seslerini bekliyorum
ve kapı önündeki konuşmaları
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Soğuk olacak el de, kalp de, kemik de,
soğuk olacak bu uyku taştan kabrin içinde:
Bir daha hiç uyanmayacak, mekânı bu taştan
yatak, Güneş bitip Ay ölene dek hiç uyanmayacak.
Kara yeller içinde ölecek bir bir yıldızlar
yine de bırak yatsın burada altın üzerinde onlar,
ta ki karanlıklar efendisi ölü deniz ve çorak topraklar üstünde elini kaldırana kadar.
"Yoruldun mu, kendine olan inancını yitirdin mi? Öyleyse Danyar'a yaslan. Sana, aşk üstüne, vatan sevgisi üstüne, hayat üstüne türkülerini söylesin! Bozkır canlansın ve bütün renkleriyle oynamaya başlasın. Git Cemile, git! Hiç pişman olma, sen mutluluğunu en sarp yollarda yürüyerek buldun. "