Dünyanın ne düşündüğüne göre yaşamak kolaydır bu dünyada, yalnızken de kendi kafamıza göre yaşamak kolaydır. Ancak büyük insan ,kalabalığın ortasında yalnızlığın bağımsızlığının kusursuz tadını yaşayandır.
Hayat,başkalarını olduğu gibi,onları zamansız kırışıklıklarla da ruhsal sarsıntılarla da,hastaliklarla da damgalamıyordu. Bu temiz yürekli insanlar hayatı zaman zaman hastalıklar ,parasal sıkıntılar ,tartışmalar, kimi zaman da çalışma gibi üzücü rastlantılarla kesintiye uğrayan huzurlu ve hareketiz bir ülkü olarak görüyorlardı