Serhat

Serhat
@Tekisimsahibiyim
KIRIM TATARI/TATAR BEYİ Mustafa Kemal Atatürk Hakaret ve İftiraya sıfır tolerans.✓ Danışma ücrete tabidir ve tahsili zorunludur.
Şair ‘Yaş 35,yolun yarısı eder’ demiş.Ben şu an o yolun neresindeyim bilmiyorum ama +1 ile yoluma devam ediyorum,navigasyon ara sıra ‘yeniden rota oluşturuluyor’ demeye başladı.☺️ Kimi zaman koştum,kimi zaman yoruldum,kimi zaman da yanlış çıkışlardan dönüp tekrar yolumu buldum.Ama dönüp baktığımda iyi ki geçmiş dediğim anılar da biriktirdim. Yıllar geçmiş,saçlara birkaç beyaz düşmüş, sabahları kalkarken bazı yerlerden sesler gelmeye başlamış olabilir ama hâlâ ayaktayım.Yeni yaşımın bana sağlık,huzur ve bolca güzel sürpriz getirmesini istiyorum,kendime bol kahkaha ve daha az stres diliyorum.Yol bitmediyse devam,bittiyse de manzaranın tadını çıkarma vakti. “İyi ki doğdum,Doğum günün kutlu olsun sevgili ben!” 🎉🎂
1000Kitap
Gönül Yaman isimli okura yanıt verildi
Serhat
Gönül hanım teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni sevdim!
Yok başka anısı insanın. Seni sevdim. Ölümden büyük olsun istedim dünya.
Şiir
Serhat
Nedense Şükrü erbaş bayıyor beni