Şu zamanlarda birçok öğrenci şunu yaşıyor değil mi?
Saatlerce ders çalışırsın odanda kimse görmez, odanın kapısını açan olmaz. Sadece 1 dk telefondan saate veya bir şeye bakacak olursun çat kapı açılır ve...
—Biz de seni ders çalışıyorsun zannediyoruz şuna bak telefonla oynuyor. :)
Hangimiz yaşamadık ki :) takılmayın bunlara. Kendinizi biliyorsanız kimin ne düşündüğü önemli değildir. Her zaman sadece hedefinize odaklanın en güzeli sizin için gelecektir elbette. :)