Diğer ilk iki kitaptan daha heyecan vericiydi. Sürekli bir aksiyon heyecan içerisinde hissediyorsunuz kendinizi bu güzel birşey. Yani okurken sıkılmak pek mümkün değil. Akıyor gidiyor. Bakalım 4 nasıl.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sonlarda şöyle bir tüyler ürperdi. O zamana kadar da aslında iyi gidiyor ilk kitap olmasına rağmen. 7'ye kadar gidicez mecbur. Normalde etkilenmem ama aldık artık bi kıvılcım hadi bakalım.
Taş çatlasın 7 puanı hakeden bir kitap gözümde. Bazı kısımlar çok yanlı geldi. Yazar objektif bi bakış açısı sunamamış bence. Bide mevzuyu çok uzatmış. 2. hikayenin bu kadar uzatılmasına gerek yoktu. Titanic mevzusuyla sonunu farklı kılmak istemiş... 1000kitaba eklediğim 50. kitabın bu olmasından bi tık rahatsız oldum. Sanırım yazarda birazcık Melikşahtan rahatsız olmuş
Güzel kitaptı. Çok başarılı bir hikaye var. Ama tabi Zülfü Livaneli'de sadece hikayeyi anlatmakla boş durmamış. Kendi fikirlerini düşüncelerini de açıklamış. Tabi haklı olduğu yerlerin fazlaca olduğunu da düşünüyorum diyebilirim...
Mutlaka okunması gereken kitaptır. Hele bu konuda bilginiz pek az ise. Çünkü objektif bir şekilde delillere ve kanıtlara dayalı olarak, okuyucuyu sıkmadan aslında bir özet şeklinde hazırlanmış. Ufak tefek bilginiz varsa bu konuda göreceksiniz ki bildiğimiz şeyleri anlatıyor kitap. Herşeye rağmen olan bize olmuş. Ermeniler ise piyon olarak kalmış. Tek katılmadığım nokta kitabın sonunda Ermenilerle dostmuşuz gibi gösterilmesi ve söylenmesidir. Ve tarih yine göstermiş ki "Türk'ün Türkten başka dostu yoktur." Bu kitapta içerisinde ki delil ve kanıtlarla da bunu kanıtlamıştır.