Hayatım boyunca birinin beni öldürebilmesini hatırlayabildiğimden daha çok defa diledim ama asla başka birini öldürmeyi düşünmedim.Bunu yapmanın o korkunç insanlara bir nebze mutluluk verebileceğini düşündüm.
"Şu meşhur eski deyişi
biliyor musun?
'yoksulluk kapıdan girince Aşk Pencereden Uçar çoğu insan hep yanlış anlıyor. Bu,erkeğin parası bittiğinde kadının ondan ayrıldığı anlamına gelmez.Şu demek: Bir adamın parası bittiğinde..
kalbini kaybeder, değersizdir o kadar
zayıflar ki gülemez bile, garip bir aşağılık kompleksine kapılır, çaresiz kalır ve kadını kendinden uzaklaştıran o adam olur.
Bu noktada yarı delirir ve uzaklaşana kadar itmeye itmeye ve itmeye başlar.
En azından okuduğum bir kitapta öyle yazıyor. Üzücü, değil mi ? Ne yazık ki bu duyguyu çok iyi biliyorum. "